zondag 13 november 2011

It will be Dark at Night! But there's a light in the Dark and it's called: The Apollo!!!


Ik sloot mijn vorige blog-verhaal af met een vraag voor mezelf;
Zal ik de vermakting van de Apollo weer uit handen geven, zodat ik weer meer kan gaan ontwerpen?
Of zal ik de verkoop zelf gaan doen en meer persoonlijk contact hebben met de klant? Of misschien allebei?

Nou, ik ben uitgetwijfeld!  Conclusie;

It will be Dark at Night! But there's a light in the Dark and it's called: The Apollo!!!

Blij en stiekem toch best weer trots kan ik jullie vertellen dat vandaag een hernieuwde samenwerking start tussen  verlichtingsmerk "Dark at night" (onder hernieuwde leiding van oorspronkelijke oprichter Marnick Smessaert) en Romy Kühne Design.
De Apollo gaat weer in productie bij en wordt vermarkt door "Dark at night" en ik ga weer meer tijd besteden aan nieuwe ontwerpen;
Dus er wordt weer ontworpen, er wordt weer verkocht en er wordt niet meer getwijfeld!

Meer info: http://bdcmailing.emailnewsletter-software.net/zETsf7
                http://www.dark.be/homepage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten