vrijdag 13 mei 2011

Zelf het Red Bull kantoor met mijn lampen bezocht



Na de vorige blog, zoals beloofd hier eigen foto´s van mijn bezoekje aan het nieuwe hoofdkantoor van Red Bull Nederland. Ik werd super enthousiast ontvangen door de receptioniste van Red Bull, mocht gerust rondlopen en foto´s maken en werd door verschillende mensen aangesproken op de lampen. Dat blijft toch wel leuk, te horen dat mensen je werk waarderen en ook dat het goed functioneert.

Zodra je binnenloopt zie je een hele wolk aan lampen hangen en ze passen perfect bij de gefacetteerde vormen die overal terugkomen. Het lijkt écht alsof ze bij de inrichting ontworpen zijn.
Buiten dat het voor mij erg leuk is dat er zo´n aantal van mijn lampen hangt, is ook de setting waarin ze hangen en de sfeer superleuk.
Voor Red Bull zeker een visite kaartje en duidelijk anders dan welke kantoorinrichting je ooit hebt gezien.

Aan de ene kant best gewaagd om voor zo´n uitgesproken interieur te gaan, maar het resultaat is het waard. Vooral het gebruik van het zwart staal, met de natuurlijk gewolkte kleuroverlopen van zwart naar grijs naar blauw werkt echt heel mooi in de ruimte.

Het is een spectaculaire inrichting waarin de vorm en uitstraling gaan duidelijk boven de functie van de inrichting, zijn verkozen. Toch is er ook gedacht aan alle gemakken van een modern bedrijf, een rustruimte-stilte ruimte om even tot jezelf te komen, een relaxhoek een mooie entree alles straalt uit dat Red Bull een leuk, jong en creatief bedrijf is. Ik ben echt enthousiast!


Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ik zie dat veel mensen mijn blog lezen en krijg veel reacties op facebook en mail maar de reacties in het gastenboek van de blog zelf blijven een beetje uit.
Mocht je willen reageren, dan zou ik het leuk vinden als je dat op de blogpagina zelf doet.
Dan kunnen ook andere mensen de reacties lezen en hier misschien weer op reageren.
Reageren op een bericht kun je doen door op het kopje met het aantal reacties onderaan het bericht te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten